Wednesday, August 03, 2005

看看迪士尼

因為貪玩,在sina寫了一個blog,叫做奶茶時光,分享我的隨心snapshots.請移玉步瀏覽我的"首映禮":它約我去迪士尼,刊登了部分在地鐵迪士尼線啟用當日,拍攝的相片.

採訪感想將於稍後在此刊登. 暫時"奶茶時光"是試驗品, 只登snapshots, "Over the rainbow"是主菜,我的主要部落格. 另外,我會盡快回覆各位的回應. Enjoy my new blog!

奶茶時光 : http://florencelai.mysinablog.com/

2 comments:

Karson said...

I thought Sina will combine: Email, Webpage, Photo album and Blog together for you....but not.

What about the 奶茶時光 @yahoo? You leave it alone? (Me too....)

Florence Lai 黎凱欣 said...

Karson, 我的yahoo 360 恐怕荒廢了....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...