Thursday, August 04, 2005

宵夜晚餐

凌晨12時20分,侍應端出一碗熱騰騰的米線。我隨手一按膝上的藍色Bossini購物袋,載着20分鐘前購買的瑜珈褲,有一絲內疚。

數不清這是第幾次的宵夜晚餐。與Brunch異曲同工,一樣是兩餐併作一餐,殺傷力卻遠比Brunch大,往往帶來媲美士啤呔的大肚腩。因為晚飯期間出外採訪,我這晚無暇吃飯,匆匆吃過一件蛋糕一杯牛奶裹腹,到11時多便開始肚餓,又再陷入宵夜晚餐的循環。

這樣的飲食壞習慣,做多少運動也難以補救。買瑜珈褲不過是心理安慰,讓我參加康文署器械健體班時穿着,但我已溜了三次課!

我4年前比現在有恆心得多,幾乎每次出席,也考了「健體金卡」。今年報名是基於內疚,不好好鍛鍊體格。弟弟打賭說,如果我出席滿3課,便請我鋸扒。他也太看小我了,課程還有9課,我一定達標的。周五(明天)那一課,無論如何也要出席,為了那一啖氣,為了那碟肉扒,為了手臂若隱若現的「拜拜肉」......

*****我的「奶茶時光」已經更新,請看它約我去迪士尼(二)

9 comments:

lamkiuwai said...

我最近改了 6:30pm 食飯,夜晚餓的時候只是飲水,結果瘦過以前。

Anonymous said...

以前做報紙0個時,仲要食埋tea! 死未。
不過依家冇食tea,又唔見得瘦0左喎。又係0個句︰死未。

-CUIYAO

Adam Leong said...

有肉時總會有肉
無肉時總會無肉
隨緣吧啦你~XD

Florence Lai 黎凱欣 said...

地通拿, 我太貪吃, 而且晚上經常趕不及食飯, well......

小瑤, 沒有增磅也是好事呢

bubu, 我要努力呀!

明日, 隨緣得來, 我都要有少少意志既

Anonymous said...

等我約你食宵夜啦!反正你咁忙, 而我又已經肥到無得救矣~~ 呵呵!

XexeX said...

哈哈,最近當我過左12點仲落街買宵夜後,訓覺前照倒塊鏡覺得好折墮呀,我諗我最近一定係俾鬼迷…

Anonymous said...

仲有最靚0既豬腩肉,
仲有最靚0既豬腩肉,
仲有最靚0既豬腩肉.......

你一定唔夠何雪楠肥

Florence Lai 黎凱欣 said...

male, F1車呔, 好勁, 不如改玩高卡車,條呔會細好多

Ivan, 我快要放暑假, 到時食飯食宵夜悉隨尊便

xexex, 看來你真的很肚餓......

康爸爸, 雪楠真係好大隻, 可能要同佢游下水做下gym

XexeX said...

其實我又唔係肚餓,口痕o者

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...