Saturday, October 01, 2011

沒有漢堡飽的麥當勞

曾經懷疑,我是否餓昏了,才會在麥當勞,有這樣一段荒謬對話:

「唔該一個至尊漢堡飽。」

「好呀……對唔住,無晒至尊漢堡喎」,店員答。

「咁呀,足三両吧,一樣價錢啫。」放學後一小時,接近晚上11點,我真係好餓,不介意吃多點肉,附近又只有麥當勞一家食肆。

「嗯……都無喎。無晒飽喇,除非你唔介意,用魚柳飽那一種飽面啦。」

「無所謂,照買吧。」我開始不耐煩。

點知不夠3秒鐘,服務員又再道歉:「唔好意思,都係賣晒喇。」

「點解呀?」

「因為我地已經無晒肉喇……」

!!!!!!


******************************************************************************

無晒肉,即係無漢堡飽賣啦。一眾店員急得團團轉。「借緊過黎喇」,隱約聽到經理大嚷。

而我,腦袋一片空白,想不到冇肉賣的麥當勞,還可以吃甚麼。薯條?太肥膩。沙律?我不肯定這一家有沒有。魚柳飽?我愛吃,不過要「走醬」,再者那一刻的我有點不忿。健康版麥當勞,好像尚未登陸香港罷。

「肉望」太多,選擇太少;除了肉,幾乎無嘢食,無肉的麥當勞竟然乏善足陳。所以,我決定跟麥當勞Say Goodbye--其實早該如此,吃這麼多肉幹麼,本來就應該少吃麥當勞啦。

少肉多菜,少油多喝水,健康要緊啊。

2 comments:

Wilson said...

我最初以為你入左長洲,又以為今日係太平清醮.

Florence Lai 黎凱欣 said...

Wilson,你真幽默!可能因為打完風,麥當勞趕不及補貨吧。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...