Wednesday, June 14, 2006

霍金版「眉目傳情」

看過霍金記者會直播,明白到語音合成器還有很大的發展空間。

我不懂時間簡史,霍金訪港對我最大的啟發是,今日的霍金眼眨眨,電腦便解讀出訊息,可能廿年後,我們也是這樣眉目傳情。科技日新月異,將來我們眼眨眨,甚至發幾道腦電波,便自動開電視熄電腦聽ipod打PS3,甚至與別人「腦交戰」,仲學巴士阿叔咁罵人?Out喇!

到時,只要保留腦袋,萬事皆可達。

「豈非好似科幻片咁,唔駛body,養住個腦咪算?」編輯室某甲問。
「人的欲望,不止於此,這又怎會滿足(其他感官刺激)……」T語重心長。

同事採訪霍金記者會花絮一則:話說訪問前,霍金的助理介紹語音合成器,某電視台記者隨口問她,霍金這樣用合成器說話,是否很.....還未說到「困難」一字,霍金已機警搶答:「Yes」

轉數快,莫過於此。

9 comments:

Anonymous said...

腦是重要, 四肢亦重要, 正如世界盃一樣, 識用腦踢波之外, 體能同戰術都是勝負關鍵. (日本之敗, 千里達之和就是如此)

我依照保持緊每場都睇直播的紀錄, 難免又講世界盃....:-P

lamkiuwai said...

冇,到時就好似《Matrix》劇情咁,人係可以「種」出來,用液體養著。其實人都幾可憐,不能操控自己的生存方式。

Anonymous said...

1. " 科技日新月異,將來我們眼眨眨,甚至發幾道腦電波,便自動開電視熄電腦聽ipod打PS3,甚至與別人「腦交戰」,仲學巴士阿叔咁罵人?Out喇!"

好似我的內地同事咁囉,明明大家各行前一步就可面對面傾計,但內線電話唔用,一定要用 QQ 互傳短訊,無論佢地傾公/私事都係。

佢地話內地的文化係咁:真人講野信唔過,隨時反口,係要經打簡體字傳遞的訊息,通訊雙方才肯相信。

2. 將來我在街上與 florence 擦身而過時,我的 ipod / PDA 會不會自動給我下載下期 U Mag 目錄和撮要呢 ?〔我唔係講笑架,呢樣類似 "未來報告" 的橋段已在美國試行緊〕

3. 我眼加手並用 excel 計數都計到一頭煙 ... 霍金計既數遠比我的複雜。佢點計數既呢 ?

 

diana said...

「某電視台記者隨口問她,霍金這樣用合成器說話,是否很.....還未說到「困難」一字,霍金已機警搶答:「Yes」」

當時的情況,應該是記者問:「would it be difficult...?」而未問到「有甚麼困難」,霍金已經回答:「Yes.」

不過他以語音合成器造出來的聲音,在現場聽得很不清楚。我只聽到七、八成。返到公司聽cable的新聞,反而就很清楚。

Florence Lai 黎凱欣 said...

male, 我猜到時我們不會覺得痛苦吧

維記亞華田, 我幾時都睇好你, 夠晒食腦嘛

bubu,
Florence : 我係咪好靚女
bubu : Yes!

地通拿, 嘩!種人都幾恐怖, :(

港燦, 有咁既科技, 下載筍料俾你又點話!
霍金個腦, 相信唔係人咁品!

Diana, 多謝資料補充, 你就好, 有得去睇霍金喎!

Anonymous said...

我提議, 到時人的頭頂最好加個插槽, 可以除時加RAM. 就好像XBOX 360.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Florence Lai 黎凱欣 said...

星屑醫生, 不如食粒藥就可以加RAM, 咪唔駛插來插去囉!

Anonymous said...

of course, with the entire universe in his mind hawking must be a very intelligent guy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...