Monday, December 05, 2005

神啊!請給我多一點時間做特首



「神啊!請給我多一點時間……做特首,」恐怕這是天主教徒曾蔭權面對陳太單挑,睡前祈禱的衷心祈求。

Anson(陳太)看準時機,手執12月4日,十萬遊行人士的政治資本。估計她為零七年選特首舖路,簡直是曾蔭權的惡夢,也不計政改肯定玩完了。政治汪洋又再風起雲湧,好戲在後頭。

這麼多人上街,我也有點意外,原本估計只有6至7萬人,天曉得接近十萬呢,我今次猜錯了,卻也甘心情願。

想再考眼光,還有機會。除了立法會是否通過政改方案,還有剛開始招股的雅居樂集團.對啊,就是日日賣廣告的內地樓盤雅居樂花園,由大摩做保薦人,它的招股書厚過一本電話簿。臨近年尾,這種有中國地產概念的新股,分分鐘掛牌不久,便炒高一倍,鑊味勁濃。

10 comments:

Anonymous said...

同事甲,麻甩佬一名.平日只會講兩類說話,一,粗口,二,咸濕說話.今天他去了遊行.

同事乙,後生世仔,工作一鼓幹勁.今天我跟他一起在cgo工作.他問我,這幾年終於有人工加,為何還要普選,還要遊行?

今天的灣仔軒尼斯道,同樣是迫爆.很莊觀.

一切其實都是意料之內.甚至,稿可以一早寫定,"題"可以一早"起".

萬料不到,是陳太的出現.戲劇性的地步,是曾蔭權也始料不及.

政改的餘波,相信不會有太大驚喜.值得留意,是陳太未來的每一步棋,會對特區政府和北京,帶來甚麼震動.

Florence Lai 黎凱欣 said...

康爸爸,

唔知點解, 响電視見到你係CGO做扒,同埋愛美媽媽幫楠楠寫的橫額, 突然覺得好touching......

有咁多人上街, 真係多謝胡博士同何博士的無間道瞓身演出.

唔知陳太同A45班政黨新人類連成一線, 未來有何動作?非常期待.抑或個個都咁有性格同野心, 未選舉先內耗

Anonymous said...

我不喜歡陳方安生
管香港?
叫佢管吓佢大哥先啦
在董先生以後
大家還敢相信出身大家族的人嗎?

sidekick said...

Yeah! 我也估是六、七萬人,亦很高興跌眼鏡~^o^
我覺得今次遊行layman 到爆,身邊的人打扮都草根得很(當然包括我在內),勁多四張開外的人:夫婦、一家人、幾個朋友(的士佬呀o下),呢班平時最為三餐奔波、手停口停的人,都出現了!

tungpo said...

如果方案唔通過,陳師奶係無能力挑戰推銷員,因為不容易取得足夠提名。反而,若方案通過,故事就很不同了!

Anonymous said...

對於遊行,我已吾識怎搭咀了。

雅居樂(3383)升一倍?Florence若包底,我即刻入表抽O架。

說得對呀,近期的新股開始鑊味好濃,諸如早前隻新x,我看不明佢有咩好,除了和巿長、書記關係好。另外,股價細細地historically做正經生意的工業股,都幾好炒架。

不過你若周圍跑沒時間看實股票機,那就不要玩咁大了。

夾死人o架,細價股的d spread拉落o黎...

Anonymous said...

florence,
我琴日0向cgo唔係做扒,係做live,仲由五點半live到九點.壓力+體力+天氣凍+無水飲+無飯食+無得去廁所+幾日前已經唔夠訓=今日終於頂唔順=傷風+感冒=又要同阿女隔離
所以琴日唔得閒聽你電話,sorry.

Florence Lai 黎凱欣 said...

嘩,大家好熱鬧呀,最衰我病病地

eggsplash, 你對陳方安生的評語, 讓我想起一件與她有關的小事, 容後再分享

male, 據了解, anson與A45關係密切,至於雅居樂, 唔知幾多散戶會入股

bubu, 我真係唔知幾時先至千呼萬喚到, 唉......

sidekick, 我沒想過會多了草根階層,謝謝你的觀察

通寶, 我都覺得陳太拿不夠提名, 但不知她下一步棋, 且讓我們隔海觀戰吧

ninja, 相信eggsplash純粹一些個人感受而已.

德仔, 我已經聞到鑊味, 都係行遠D好

康爸爸, sorry呀, 搞錯咗添, 係呀, 你係做Live 呀, 辛苦你了! 楠楠在報紙張相好上鏡呀!

Anonymous said...

well ninja
ur right, on the surface at least
this is not my blog
i can't explain too much here
but still
I don't see her as a good leader
her strong qualities aren't on leadership
but more on marketing/image
and personal skills maybe
trying to be Mrs Right
that's why she'll fail as a leader

Anonymous said...

呀, 忍者, 我諗到點解釋啦:
除了工作能力
我認為一個好領袖應該有大義滅親GE準備
但以陳方安生GE性格
應該唔會係咁GE人LOR
所以都係唔好難為佢啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...